Regulamin

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego Lekcje w Muzeum, dostępnego pod adresem lekcjewmuzeum.pl.

§1. Definicje

  1. Serwis - platforma internetowa Lekcje w Muzeum, dostępna pod adresem lekcjewmuzeum.pl.
  2. Usługodawca - Outerbest sp. z o. o. z siedzibą przy ulicy Twardej 18, 00-105 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 5252855117 i KRS: 0000889188.
  3. Użytkownik - osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z Serwisu.
  4. Konto - indywidualne konto Użytkownika w Serwisie, umożliwiające korzystanie z usług.
  5. Muzeum - instytucja kulturalna oferująca zajęcia edukacyjne za pośrednictwem Serwisu.
  6. Zajęcia - lekcje muzealne, warsztaty, zwiedzanie tematyczne i inne aktywności edukacyjne oferowane przez Muzea za pośrednictwem Serwisu.
  7. Rezerwacja - złożone przez Użytkownika zamówienie na udział w Zajęciach.

§2. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu.
  2. Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
  3. Usługodawca świadczy usługi umożliwiające Użytkownikom przeglądanie oferty Zajęć, zakładanie Konta oraz dokonywanie Rezerwacji.
  4. Usługodawca umożliwia Muzeom prezentowanie oferty Zajęć oraz zarządzanie rezerwacjami.

§3. Warunki korzystania z Serwisu

  1. Korzystanie z podstawowych funkcji Serwisu jest możliwe bez konieczności zakładania Konta.
  2. Założenie Konta i korzystanie z pełnej funkcjonalności Serwisu wymaga:
    • posiadania urządzenia z dostępem do internetu
    • korzystania z aktualnej wersji przeglądarki internetowej
    • posiadania aktywnego adresu e-mail
    • akceptacji Regulaminu i Polityki Prywatności
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając wymagane dane oraz ustalając hasło.
  4. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych oraz ich aktualizacji w przypadku zmian.
  5. Użytkownik zobowiązuje się do nieudostępniania danych logowania do Konta osobom trzecim.

§4. Zasady dokonywania Rezerwacji

  1. Dokonanie Rezerwacji wymaga posiadania aktywnego Konta w Serwisie.
  2. W celu dokonania Rezerwacji należy:
    • wybrać interesujące Zajęcia z oferty
    • wybrać dostępny termin
    • podać wymagane informacje (np. liczba uczestników, wiek)
    • potwierdzić Rezerwację
    • dokonać płatności (jeśli wymagana)
  3. Po dokonaniu Rezerwacji Użytkownik otrzyma potwierdzenie na adres e-mail podany podczas rejestracji.
  4. Muzeum ma prawo do weryfikacji Rezerwacji i kontaktu z Użytkownikiem w celu ustalenia szczegółów.

§5. Płatności

  1. Ceny Zajęć są określane przez Muzea i podawane w złotych polskich (PLN) z uwzględnieniem podatku VAT.
  2. Płatności za Rezerwacje mogą być dokonywane:
    • online za pomocą systemu płatności elektronicznych
    • przelewem bankowym
    • na miejscu w Muzeum (jeśli taka opcja jest dostępna)
  3. Operatorem płatności elektronicznych jest [Nazwa Operatora Płatności].
  4. Usługodawca wystawia faktury VAT na żądanie Użytkownika, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

§6. Zasady anulowania Rezerwacji

  1. Użytkownik może anulować Rezerwację na warunkach określonych przez Muzeum.
  2. Informacje o możliwości anulowania Rezerwacji i warunkach zwrotu płatności są podawane przy każdej ofercie Zajęć.
  3. W przypadku anulowania Rezerwacji przez Muzeum, Użytkownikowi przysługuje zwrot całości uiszczonej płatności.
  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za anulowanie Zajęć przez Muzeum.

§7. Odpowiedzialność

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści i informacje zamieszczane przez Muzea.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przebieg i realizację Zajęć przez Muzea.
  3. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie prawa bądź szkodę wywołaną jego działaniami w Serwisie.
  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego korzystania z Serwisu przez Użytkownika.

§8. Reklamacje

  1. Użytkownik ma prawo składać reklamacje dotyczące działania Serwisu.
  2. Reklamacje dotyczące realizacji Zajęć powinny być kierowane bezpośrednio do Muzeów.
  3. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres: reklamacje@lekcjawmuzeum.pl.
  4. Reklamacja powinna zawierać dane Użytkownika, opis problemu oraz oczekiwany sposób rozwiązania.
  5. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.

§9. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
  2. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 7 dni od dnia ich ogłoszenia w Serwisie.
  3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  4. Wszelkie spory wynikające z korzystania z Serwisu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

Regulamin obowiązuje od dnia: 10 czerwca 2025 r.