← Powrót do listy lekcji

Promocja, reklama i propaganda

Muzeum: Muzeum Warszawy

Wychodząc od historii reklamy, porównamy dawne i współczesne sposoby promowania produktów. Zastanowimy się, jakie środki perswazji i manipulacji wykorzystują. Odróżnimy promocję od propagandy. Dowiemy się, co tę ostatnią łączy z manipulacją oraz dezinformacją. Przyjrzymy się również historycznym przykładom propagandy oraz wykorzystywanym przez nią środkom wyrazu. Na koniec przekonamy się, że najlepszym sposobem obrony przed środkami perswazji jest myślenie krytyczne.

  • Grupa wiekowa: Klasy 7-8
  • Cena podstawowa: 250.00 zł
  • Cena za ucznia: 1.00 zł
  • Czas trwania: 90 minut
  • Maksymalna liczba uczniów: 25

Dostępne terminy

Brak dostępnych przedziałów godzinowych.

Aby zarezerwować lekcję, musisz się zalogować.

Zaloguj się