← Powrót do listy lekcji
Promocja, reklama i propaganda
Muzeum: Muzeum Warszawy
Wychodząc od historii reklamy, porównamy dawne i współczesne sposoby promowania produktów. Zastanowimy się, jakie środki perswazji i manipulacji wykorzystują. Odróżnimy promocję od propagandy. Dowiemy się, co tę ostatnią łączy z manipulacją oraz dezinformacją. Przyjrzymy się również historycznym przykładom propagandy oraz wykorzystywanym przez nią środkom wyrazu. Na koniec przekonamy się, że najlepszym sposobem obrony przed środkami perswazji jest myślenie krytyczne.
- Grupa wiekowa: Klasy 7-8
- Cena podstawowa: 250.00 zł
- Cena za ucznia: 1.00 zł
- Czas trwania: 90 minut
- Maksymalna liczba uczniów: 25
Dostępne terminy
Brak dostępnych przedziałów godzinowych.
Aby zarezerwować lekcję, musisz się zalogować.
Zaloguj się